یکشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷

استاندار تهران:

جشنواره کتابخوانی رضوی اقدامی ارزنده و شایسته تحسین است

استاندار تهران

علیرضا فخاری، استاندار تهران طی پیامی شهروندان استان را به شرکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، علیرضا فخاری، استاندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی استان تهران با صدور پیامی خواستار مشارکت مردم در برگزاری دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی شد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
با سلام و تحیت

در فرهنگ، اعتقادات و باورهای مردم ایران زمین به ویژه اندیشمندان و فرهیختگان، کتاب عنصری به غایت متعالی، با اهمیت و ارزش آفرین قلمداد می شود. کتاب برای اهل خرد میراثی جاودان است و مطالعه و انس با کتاب، مایه فرزانگی و نردبانی مطمئن برای ارتقاء سطح نگرش و رفتار فردی و اجتماعی است.

«جشنواره ملی کتاب خوانی رضوی» اقدامی ارزنده و شایسته تحسین است که ضمن ترویج و تبیین سیره، شخصیت و ابعاد زندگانی حضرت ثامن الحجج امام علی ابن موسی الرضا (ع) زمینه رشد و تعالی فرهنگ عمومی جامعه و سبک زندگی ایرانی-اسلامی را فراهم می کند.

ضمن تقدیر از بانیان و دست اندرکاران این رویداد فاخر فرهنگی و اعتقادی، از عموم صاحبان خرد و اندیشه، فرهیختگان و تمامی کتاب دوستان به ویژه نهادهای دولتی و تشکل های فرهنگی مردمی، برای مشارکت همه جانبه در این جشنواره ملی دعوت کرده، امیدواریم با حمایت و همراهی وسیع و پرشور همه علاقمندان به فرهنگ والای دینی، جشنواره پیش رو در سال جاری به صورتی باشکوه تر برگزار شود و شاهد آثار و برکات آن در جامعه باشیم.

علیرضا فخاری
استاندار تهران

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
1 + 5 =